Yuri
n00b
Like you like me, so i hate blood and i won't be just like you.
|
Post by Yuri on Mar 9, 2008 20:27:14 GMT 2
Tyttö istui yksin kalliolla ja katseli kaukaisuuteen. Edessä avautuva maisema oli todella kaunis. Tuuli sekoitti tytön hiukset, mutta tämä ei välittänyt. Yuri sulki silmänsä ja ajatukset veivät tytön kauaksi todellisuudesta. Kauaksi jonnekin, minne kukan muu ei voinut päästä.
Yurin kasvoille levisi pieni hymyntapainen.
//Anteeksi, tästä piti tulla pidempi, mutta ei nyt vain tule tekstiä :/ Seuraa, please ^^ Toimintaa voi olla, muttei mielellään veren roisketta.//
|
|
|
Post by jessica on Mar 20, 2008 21:00:58 GMT 2
Jessica asteli varovasti kallioilla, mutta pysähtyi pelästyen kun näki hahmon kauempana. Nopeasti tyttö piiloutui puun taakse, joka oli hänen vieressään. Tyttö vilkuili peläten hahmoon kalliolla.
/haittaako jos ängen tänne/
|
|
|
Post by jessica on Mar 23, 2008 15:19:38 GMT 2
sori. toi mun juttu on aika lyhyt
|
|
Yuri
n00b
|
Post by Yuri on Mar 30, 2008 18:33:17 GMT 2
//Ensinnäkin.. ANTEEKSIANTEEKSIANTEEKSIANTEEKSI!!! En ole käynyt tällä piiitkään aikaan -_-'' Joo, mutta saavuinpas nyt vihdoin tännekin. Ja lyhyys ei haittaa^^ Pääasia että roolitaan :DD//
Tyttö istui kalliolla. Hän palasi todellisuuteen, kun kuuli kevyitä askelia. Tyttö aukaisi silmänsä ja kääntyi katsomaan taaksepäin. Hmm. Kukahan siellä on? Yuri huomasi vilaukselta tytön puun luona. "Hei. Sinä, kuka oletkin, tule tänne", Yuri huudahti toiselle tytölle ja katseli tätä uteliaana.
Tuuli laantui hieman ja tyttö vetäisi hiuksensä pois kasvoiltaan. Pitkät hiukset olivat aina vain haitaksi. Ne olivat aina tiellä. Mutta Yuri ei kuitenkaan tahtonut lyhyitäkään hiuksia, joten tyttö tyytyi pitkiin ja tiellä oleviin hiuksiinsa.
|
|
|
Post by jessica on Mar 31, 2008 14:18:19 GMT 2
Jessica katsoi puun takaa Yuriin peloissaan. ''Hän huomasi minut'' tyttö ajatteli. Jessica astui varovaisesti puun takaa esiin ja katsoi toiseen tyttöön. Jessicaa pelotti jos tyttö satuttaisi häntä.
/sorry. tosi lyhyt/
|
|
Yuri
n00b
|
Post by Yuri on Apr 3, 2008 15:43:09 GMT 2
Yuri katsoi tyttöä. Hän huomasi pelon tytön silmissä. "Älä pelkää", Yuri sanoi ja hymyili tytölle. "Mikä sinun nimesi on?"
//Lyhyt myöskin : 'D//
|
|
|
Post by jessica on Apr 4, 2008 19:33:30 GMT 2
Jessica katsoi Yuriin. ''O-olen Jessica'' tyttö sanoi vaimeasti värisevällä, pelokkaalla äänellä. Tyttö katsoi Yuria.
|
|
Yuri
n00b
|
Post by Yuri on May 24, 2008 21:18:29 GMT 2
"Aa. Minä olen Yuri", tyttö sanoi ja nyökkäsi rohkaisevasti. "Tule tänne." Yuri katsoi Jessicaan ja hymyili tälle. Tyttö vaikutti todella ujolta.
//AAAA, lyhhytt~ -__-'//
|
|
|
Post by jessica on May 24, 2008 21:39:41 GMT 2
Jessica katsoi tyttöön ja käveli hiljaa lähemmäs. Tytön sydän hakkasi tuhatta ja sataa pelosta.
|
|